Week 2 Benalmadena, Spanje

7 september 2019 - Benalmádena, Spanje

De eerste week stage op school 'los peques' dit was best wel spannend.
De eerste dag moesten we om 08:00u op school zijn we werden vriendelijk verwelkomt. Toen zagen we dat er ook 2 andere Nederlandse meisje stage moesten lopen. De eerste dag stage altijd een chaos we werden meteen aan het werk gezet we moesten ballonnen op pompen. Daarna werden we alle 4 in een andere klas gezet. Ik met een Engels docent en kinderen van 1-2 jaar dit was wel even iets anders dan in Nederland dus wel wennen. De docent heeft me veel verteld over de school en tussendoor ook een paar Spaanse woordjes geleerd zodat ik ook kan communiceren met de andere docenten want alle andere docenten spreken allemaal Spaans. De kinderen moesten veel huilen en het was op het begin best wel lastig om ze stil te krijgen, aan het eind van de week ging dit steeds beter. Ook hebben we een kort gesprek gehad met de directrice ze vroeg of alles goed was gegaan en of dat we het leuk vonden, ook vertelde ze ons dat we elke week een andere klas krijgen zodat we alle kinderen beter leren kennen. Na de middag moest ik naar iets oudere kindjes toe,  het was lastig te communiceren met de docent want zei sprak geen Engels maar aan het einde van de week ging dit al steeds beter. Volgende week mag ik bij de oudste kinderen gaan stage lopen ik ben ontzettend benieuwd hoe dat zal gaan.

Bedankt voor het lezen van mijn blog,
Tot volgende week. ( bij het kopje foto's kun je mijn toegevoegde foto's vinden

GROETJEEESSSXXXXXX