Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Hallo allemaal,

Ik ben Lucie van den Berg, 18 jaar en doe de opleiding onderwijsassistent. Ik woon nog thuis bij mijn ouders samen met mijn oudere zus Suze. Verder doe ik voetballen, en ga ik soms naar de sport school samen met mijn vriendinnen. In het weekend en door de weeks werk ik bij Odendael, ook ga ik leuke dingen doen met vriendinnen zoals : winkelen, uitgaan, uiteten, terrassen en natuurlijk nog veel meer andere leuke dingen. Via deze blog wil ik jullie meenemen in mijn buitenland stage. Veel plezier alvast.

Over mijn reis

Eind Augustus ga ik samen met mijn vriendin Hannah van Erp naar Spanje, Benalmadena. Wij gaan hier samen stage lopen op basisschool Los Peques. 4 dagen in de week zijn we daar te vinden. Verder gaan we samen het land een beetje ontdekken en zullen we ook nog moeten leren voor onze examens. We zijn heir tot eind December. Hier gaan we jullie alles vertellen over onze ervaringen en onze stage. Wij hebben er zin in.

Bezochte landen

Ik heb 8 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zuid-Afrika.