Week 12, Benalmádena

16 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Het aftellen is begonnen nog 6 weken en dan zitten we eindelijk in het vliegtuig naar huis.
We hebben vrijdag lekker uitgeslapen en zijn vervolgens naar de Carrefour gereden om onze riemen te laten maken en hebben daar meteen boodschappen gedaan en rondgelopen want we waren daar nog nooit geweest.
Zaterdag zijn we met de scooter voor het eerst naar Torremolinos gereden om daar wat rond te winkelen. Ook hebben we ergens heerlijk zitten lunchen. En natuurlijk ben ik geslaagd voor een leuk oud & nieuwe jurkje.
Zondag hebben we een poets dagje gehad en lekker geluierd in ons appartementje.

Deze week weer een gewone stageweek. Het samenwerken met mijn collega’s gaat een stuk fijner ik begrijp haar en zei mij. Ik weet hoe het dagritme er aan toe gaat en wat ik wel en niet allemaal kan/mag doen. Er was deze week een nieuwe meisje in de klas gekomen ‘Alma’ natuurlijk moest ze veel huilen maar ik kreeg de taak om haar zo veel mogelijk af te leiden en te zorgen mama even te vergeten. Dit was op het begin wel lastig maar aan het einde van de week ging het al veel beter.
Aan de poep luiers ben ik ook wel voort gewend hoewel ik dit zelf nooit had gedacht. Nog een weekje stage en dan gaan we eindelijk na een lange tijd weer een keertje opstap.

ZIN INNNN!!!

P.s vergeet ook niet om onderaan de pagina de foto’s te bekijken.

Bedankt voor het lezen,

GROETJESSSSS!!!!