Week 15, Benalmádena

10 december 2019 - Benalmádena, Spanje

Week 15 alweer nog 2 weken en dan ben ik eindelijk thuis. We zijn de dagen echt aan het aftellen. Helaas hebben we zaterdag middag afscheid moeten nemen van de familie van Hannah dit was natuurlijk niet fijn...
Zondag hebben we er een poets dagje van gemaakt , alles weer lekker schoon en fris gemaakt en de dag verder een beetje geluierd. Na de middag zijn we naar beneden gelopen en hebben daar een lekker kopje koffie gedronken in de zon☀️😍

Maandag de stage week nog een paar dagen en dan moet ik helaas ook al weer afscheid nemen van onze stagebegeleider... Nog even genieten dus. De voorbereidingen voor kerst zijn hier al volop bezig en daar ben ik dus ook al mee bezig leuke versieren en een warme sfeer is er als je bij ons op stage binnen komt lopen. ( zie foto )

De week is weer voorbij gevlogen. Ennnnn eindelijk is de vriendin van Hannah er “Eva”. We zijn met z’n 3e gezellig naar de haven gegaan en hebben heerlijk bijgeklets en gegeten.
Vrijdag zijn Hannah en Eva samen weg gegaan en had ik een dagje voor mij alleen. In de middag ben Ik langs de boulevard gelopen en een lekker kopje koffie gedronken het was overal super druk want er was een nationale feestdag in Spanje. Verder heb ik de hele dag ook ECHT HELEMAAL NIKS gedaan. Heerlijk is dat avond toe😍😍😍

Nog 14 nachtjes slapen en dan ben ik gewoon thuis. Echt ongelofelijk.

Bedankt voor het lezen,

GROETJEEEEESSSS!!!