Week 13, Benalmádena

21 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Vrijdag ochtend hebben we de wekker gezet want we gingen al vroeg met de trein weg richting Malaga , we zijn toen naar een outlet geweest waar van alles en nog wat te koop was helaas was dit niet zo veel. We hebben vervolgens de trein gepakt naar Malaga stad en hebben daar gezellig heel de dag rond gewinkeld en heerlijk zitten lunchen bij het hard rock café😋

Zaterdag hadden we een rustig dagje , overdag hebben we het huis schoongemaakt en aan ons huiswerk gewerkt. In de avond gingen we gezellig na een lange tijd weer iets met Job & Youl doen de andere studenten uit Nederland. We zijn naar Fuengirola gegaan en hebben daar met nog een paar andere vrienden van hun een een cocktail bar gezeten en lekker bij geklets met de andere😄🍸

Zondag heerlijk uitgeslapen en lekker heel de dag liggen luieren op bed, filmpjes kijken. In de avond hebben Hannah en ik de voice of Holland terug gekeken met een lekker chipje erbij😍

Maandag weer de gewone stage week nog 5 weken en dan zijn we thuis het schiet al op!!!!
Ik stond deze week weer fijn samen met Hannah verdeelt over 2 klassen. Alejandra en Sonja staan bij ons wat zijn dit aardig vrouwen. De week is gelukkig wat vlugger voorbij gegaan en nu nog wachten tot maandag want dan komen de opa en oma van Hannah waar ik ook super veel zin in heb.

Bedankt voor het lezen,

GROETJEEEESSSS!!!!!!