Week 14, Benalmádena

1 december 2019 - Benalmádena, Spanje

Het weekend is weer aangekomen. Zaterdag ben ik gezellig met Hannah gaan uiteten bij een heerlijk restaurant, we hebben daar gezellig geklets. Bij geklets kan ik het natuurlijk niet noemen want dat hoeven Hannah en ik natuurlijk niet😜
Zondag hebben we een rustig dagje gehad en zijn we samen naar beneden gelopen om daar een kopje koffie te drinken.

Maandag de gewone schoolwerk begon weer, ofja dat dachten we... We reden s’ochtends op de scooter naar school en toen stopte onze scooter ermee. Na een hoop gebel en geregel zijn we uiteindelijk opgehaald om de scooter te laten maken. Om 12u waren we weer thuis en zijn we toch nog vlug naar stage gereden en hebben we onze stage dag gewoon afgemaakt.
Om 3u zijn we meteen naar de familie van Hannah gegaan want die zijn ook eindelijk aangekomen, iets waar we super lang naar hebben toe geleefd en nu waren ze er al. We zijn gezellig uiteten geweest en hebben lekker bijgeklets. Donderdag was Hannah met haar familie een dagje naar nerga gegaan en heb ik thuis een dagje voor mij alleen gehad. Veel huiswerk gemaakt en tussen door ook veel wasjes gedraaid. S’avonds zijn we nog even bij elkaar gekomen om te kletsen. Vrijdag zijn we met zijn alle naar de haven toegegaan en hebben daar wat gedronken en rond gewinkeld. De week is weer voorbij gevlogen gelukkig. Nog 3 weken en dan ben ik eindelijk thuis en kan ik weer fijn met mijn vrienden & familie zijn. En kom ik in een gezellig zweer thuis met kerst😍

Bedankt voor het lezen,

GROETJEEESSS!!!!!!