Week 7, Benalmádena

11 oktober 2019 - Benalmádena, Spanje

Het eerste weekendje weer zonder familie. Maar ook meteen een zieke, Hannah is ziek geworden op vrijdag middag. Gelukkig ging het zaterdag al weer wat beter en zijn we zaterdag avond naar het stadje geweest. Daar heb ik een leuk kadotje voor Len gekocht. Zondag hebben we onze (laatste) strand dag gehad. En hebben we een keer lekker luxe gedaan en een broodje gegeten.

Deze week sta ik weer terug in de licht blauwe klas. Samen met Alejandra waar ik een super goede klik heb. Haar Engels is iets minder maar we proberen elkaar zo goed mogelijk te begrijpen. Dinsdag hoorde ik dat Sonja (de juf die in de donker blauwe klas staat dat is de klas langs die van mij) op vakantie ging en ik dus samen met Alejandra 2 klassen moest runnen. Hannah en ik waren op het goede idee gekomen om met zijn 2 de klas over te nemen en dat Alejandra een oogje in het zeil hielt. Maar helaas werd ik dinsdag nacht ziek en heb ik naar heel veel twijfelen toch besloten een dagje thuis te blijven. We denken zelf dat ik de griep een beetje over heb gekregen van Hannah. Donderdag voelde ik me iets beter en ging ik het weer proberen. Dit heeft uiteindelijk goed uitgepakt want stil zitten maakt het niet altijd beter. Het was wel erg goed gegaan om samen met Hannah de klas te runnen.

Wat wel weer heel leuk was dat Len maandag middag is aangekomen. Eindelijk mijn beste vriendin weer zien. We hebben helaas nog niet zo veel kunnen doen maar zijn donderdag avond gezellig met z’n 3tjes wezen uit eten.

Helaas is Len s’nachts ziek geworden maar ik ga er voor zorgen dat ze vlug beter word.

Bedankt voor het lezen,

GROETJESSSS!!!

kusjesxxxxx

AF5187D5-3E10-4E12-B0FF-182021C9D8B4EA6EA8F3-4220-42F8-96A5-C8D502BD9ECC97674FA2-09EB-47B1-9706-83A7EB0C705C