Week 5, Benalmadena

27 september 2019 - Benalmádena, Spanje

20-09/27-09
De vrijdag wat duurde die lang.. Ik heb van alles in huis gedaan om de tijd proberen te vergeten want om 11uur was het dan zo ver papa en mijn GROTE zus waren er eindelijk, yesss!!! Wat voelde dat fijn om die in de arme te kunnen slaan en elkaar een dikke knuffel te geven. Hannah en ik hebben toen een rondleiding gegeven door ons appartement, het dakterras, het zwembad en onze scooter laten zien. Zaterdag ochtend hebben we eerst lekker uitgeslapen en zijn we met z'n alle boodschappen gaan doen bij de Dia. Helaas was het die dag niet super weer dus zijn we een dagje bij het appartement van mijn vader en zus gebleven en daar een gezellige dag gemaakt en s'avonds nog een potje yahtzee gespeeld. Zondag hebben we met zijn alle ontbeten en zijn we vroeg naar het strand gegaan om daar lekker in de zon te kunnen liggen.

Maandag de gewone schoolweek weer begonnen, ik heb deze week met kinderen gewerkt van 2 jaar en ouder. Het blijft elke week nog wel lastig om met deze kinderen te communiceren omdat ze natuurlijk nog erg jong zijn en vaak geen Engels spreken. Op dinsdag hebben we samen met de directrice (Pecky) een goed gesprek gehad over het leren van de Spaanse taal, we hebben aangegeven dat we het erg leuk vinden om wat Spaanse woordjes te leren maar dat het wel veel is als we alles in een keer moeten leren dus hebben afgesproken om het over de week te verdelen en een switch te maken zodat zei ook wat Nederlandse woordjes kan gaan oefenen. Donderdag de laatste stage dag gehad en om 15:00 uur alweer WEEEEEEEKEND!!!!

Dinsdagavond zijn we samen met mijn opa en oma ( die zondag geland zijn in malaga en hier verblijven in Benalmaldena ) , Hannah en mijn zus uiteten geweest omdat mijn opa 70 jaar is geworden!!! We hebben die avond erg lekker gegeten met een mooi uitzicht op de haven in Benalmaldena.