Week 10, Benalmádena

8 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Vrijdag avond gingen we gezellig met job en Youl in ons appartement een beetje bij kletsen hoe het met hun ging. Dit was super gezellig, een beetje afleiding voor Hannah en mij😁

Zaterdag ben ik heel de dag druk bezig geweest met het schoonmaken van ons appartement omdat ik niet kon wachten want mama en Gert-Jan kwamen naar hier toe. Rond 9u waren ze er dan eindelijk!!!!! Nog even gezellig gekletst en daarna vlug gaan slapen want de volgende dag zijn we al vroeg aangereden richting Cordoba. In de ochtend hebben we een fiets toer gedaan wat super leuk was en zo hebben we in een korte tijd veel kunnen zien. In de middag zijn we nog naar de Mosquito geweest wat prachtig was en hebben we nog rondgelopen en een beetje gewinkeld.

Maandag begon helaas de gewone schoolweek weer. We mochten gelukkig wel naast elkaar staan in de klas dus konden we af en toe een beetje kletsen. Ook de band met onze stagebegeleider word steeds beter en fijner!!! Na school zijn we nog naar el torcal gereden dit was ook weer een prachtige plek. Dinsdag was voor mij een extra dag vrij omdat ik vorige week vrijdag een dag extra had gewerkt, in de ochtend zijn we naar Feungirola gegaan om daar op de markt rond te lopen. Heel erg leuk om een keer te zijn geweest. Daarna zijn we doorgereden Estepona om daar lekker te lunchen. In de avond hebben we Hannah weer opgehaald en zijn we met z’n alle uiteten geweest mhhhhh😋

Woensdag weer gewoon naar stage maar toen we terug kwamen had mama onze haren geknipt een stuk eraf want als ik terug in Nederland kom moet ik er natuurlijk helemaal op en top uitzien😉 Donderdag was helaas alweer de laatste dag dat mama en Gertjan er waren afscheid nemen is nooit fijn dus dit was ook zeker geen pretje maar gelukkig het is nog maar 6 weken en dan ben ik alweer in thuis.

Bedankt voor het lezen,

GROETJESSSS!!!!!